superkatten

Alla inlägg under februari 2013

Av superkatten - 25 februari 2013 19:41





hej hej !

var på stan idag efter skolan och hittade lit olika skaer. Blev så besviken över tröjan efetr att jag hade kommit hem för en av knapparna hade lossnat :(. Känns jätte dåligt men ska gå på stan och byta den imorron. Men den var iaf från gina och kostade 250:- så det var inte så värt om en av knapparna va borta . SYFT! Sedan hittade jag ett par solglasögon på Glitter jätte fina ju kostade 80:- Tänkte ha dom i bussen på morronen för att man blir så sjukt bländad hela tin.    

Av superkatten - 24 februari 2013 19:35

Hej alla !


Var med pappa och åkte skidor i lördags var typ skit jobbig har typ ingen kontition :). Sedan när vi kom hem dusha jag och sedan skulle chalie komma hit och såva här. Då var jag tvungen att ge dom en vägbeskrivning. Så ser jag deras bil köra på vägen och såklart säger jag då:

- SVÄNG ÅT HOGER !

Och då ser jag (typiskt mig) att jag har tagit fel på höger och venster och att dom svänger in på andra sidan. Hahahhaha sämst som inte har lärt sig höger och venster än ;)


Sedan när hon väl kom hit så for vi till affärn och köpte kakor, sheezz hearts, och godizz. nam nam !

Sedan lade vi på oss några kilon. Och på kvällen for vi och åkte skridskor innan vi skulle se mello :) När vi var påväg tillbaka så snackade om fräknar :D.

chalie: Fräknar är som att man tar ett nät på ansiktet och sedan sänge en massa bajsskit :D

jag :3: höhöhöhööhöhöhöhö!!!!!

Av superkatten - 22 februari 2013 12:46

Hej hej!


sitter i kafeterian med verinica och victoria :). Ska kanske börja i gitarr nästa onsdag med victoria kommer att bli jätte kul. Idag hade vi ingen teknik idag så vi har jätte lång rast just nu. Efter skolan ska jag nog gå på stan och sedan hem och slappa :D. Ska bli amysigt att det är helg nu. Och på lördag ska jag fara och köpa en en ny säng för min gamla var så sjukt hård inte alls skön :(.

Av superkatten - 20 februari 2013 20:56

Hej hej !!


Har just varit nere och dushat men innan hade jag packat in håret så när det torkar är det säkert aslent :3

Nu sitter jag bara här på min säng och lyssnar på musik ksk ska skriva in lite saker i kalendern också. Men sedan ska jag nog gå isäng. Fick inte mycke sömn igårnatt. Kunde inte såva min säng är så sjukt obekväm som en stor sten eller något. Men annars äre bra med mig.


Btw så hade vi skridskor på jumpan och då skulle vi leka amöban eller ngt. Och jag bara åkte runt och hoppades att jag inte skulle åka in i ngn för min hjälm var så sjukt stor att jag inte såg ngt. Sedan kom dom som var och jag blev ju skiträdd för jag såg dom ju inte förrän dom va två meter framför mig. Så jag åkte in i sarjen för jag fatta inte vart fassen jag skulle ta vägen. Hahahahahahahha hoppas ingen såg :o

Av superkatten - 20 februari 2013 16:36

Hej hej !!


Har inte uppdaterat på länge har varit för upptagen med att plugga mm. Men iaf idag hade vi prov i So och imorron har vi prov i matte men kan skriva mer på bloggen nu när jag inte behöver plugga så mkt. Har fått en ny matta också btw. Den är jätte fin och har alla världens färger :D. Så sjukt fin köpte den på lagerhaus för 99:-. Den passar mitt rum jätte bra för min andra mata är ju lila och resten av rummet är ju vitt eller träigt. 


Ikväll ska jag fortsätta att plugga lite för matten för jag vill verkligen att det ska gå bra i matten hade utväcklingsamtal idag också och det såg ganska bra ut. :) Längtar jätte mkt efter att få baka cupcakes för vi köpte ju en sprits. Innan har vi ju bara gjort egna av pappar och dom suger verkligen.


 



Av superkatten - 16 februari 2013 21:57

hej hej ! 


Har varee hoss emma och kollat mello. Sedan blev jag sjukt stressad hem för jag hade typ missat tiden jag skulle va hemma. Dessutom var jag tvungen att gå förbi läskiga huset har bara 8 liv kvar nu jööö. Imorron ska jag plugga en massa so har pluggat ungefär en tredjedel idaa. Jag hatar att plugga så sjukt mkt det kan bara gå och dö....

Av superkatten - 15 februari 2013 16:02

Hej hej !


Idag har vi gjort vårat sissta uppträdande med musikalen och det gick asbra utom att jag är så sjukt fumlig och ska göra en massa klumpiga småsaker men det är nog inte så mkt. Jag har scenen som heter "get'cha head in the game" . Iaf nu är jag hemma och helgen kommer jag typ plugga allt jag kan kommer göra matte och so då. För nästa vecka har vi ju två prov i det och jag har bara latat mig för det. 


Snart fyller jag år också och då ksk jag och några kompisar ska såva i pingislokalen :D. Jippi jippi men hata när jag får presenter för då känns det som om jag gör ngn pank eller ngt sånt. Jätte obehagligt ju. Men jag gillar att ge bort presenter :3


 

Av superkatten - 11 februari 2013 20:18

Hej hej!


Har varit en slappar dag idag på skolan :D. Är ju med i musikalen så då slapp man alla lektioner och jag och några till hade bara ett nummer som vi skulle träna på i 10 minuter. Och resten av dagen fick vi ju slappa. Men det ända negativa är att vi måste spela upp den för hela skolan och föreldrar mm. Å herre gud om man failar och ramlar eller något skit så kommer ju alla ha spelat in det :o. Dessutom var det bara toppen av isberget för vi har ju typ det sämsta nummret av alla. Det är en basket scen och vi måste ha chårts och linne i säkert xxxL.


Imorron har vi iaf lika chill dag som idag. Inga lektoner eller nå skit alls. Så jag kommer nog bara spela farmville hela dan ;).

Presentation


Hej hej !
Jag är en 14 årig tjej som skriver om min vardag och lite sådant jag känner för :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

hur länge dushar du ungefär?
 5 min
 10 min
 15 min
 20-30 min
 30-45 min
 1 h
 mer ....
 mindre....

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards