superkatten

Alla inlägg under augusti 2012

Av superkatten - 9 augusti 2012 11:51

hejsan hejsan alla där ute!


Jag har blivit så extreemt duktig på att tappa bort saker som jag faktist behöver. Nu kommer en lista på vad jag har tappat bort den senaste veckan:


1: Min nya hårmascara

2: Min u.s.a bikini

3: Min rosa handduk

4: En hårborste

5: ett par mjukisbyxor

6: mina champoo balsam och kropps tvål



säkert har jag tappat fler saker men dom kommer jag inte på nu :)

Av superkatten - 9 augusti 2012 09:57

hejsaan alla läsare!


Jag är så glad att jag fått så många nya läsare på bloggen. Igår slog jag nytt rekord jag hade 34 besökare och 184 sidvisningar. Det är jätte kul att man får som en bekreftelse på att bloggen förbettras och man får fler läsare :). Skriver mer seda för nu måste jag äta frukost :D.

Av superkatten - 8 augusti 2012 20:13

Hejsan hejsan alla där ute!


Nu har emma åkt och jag sitter en samm kvar och pysslar. Just nu blir det ett svart och blått fågelfjäderörhenge <3. Det blir jätte fint och jag kenner mig jätte nöjd nu. Snart ska jag bör ja packa till lägret men jag känner att jag ligger efter eftersomm min kompis redan är klar med sitt packande.

Nu har jag varit på läger sju gånger. hehe.


 



Av superkatten - 8 augusti 2012 18:49

hej alla!


Nu har vi varit och badat och det var iskallt. emma dåppade sej bara till helften för att det var för kallt. Vi gick snappt upp ur vattnet för att vi höll på att dåna bårt.


:P

Av superkatten - 8 augusti 2012 17:33

hejsan alla bloggläsare!


Nu är min kompis emma här och vi ska snart gå och bada inann det blir för kallt utomhus. Sedan ska vi hoppa studsmatta och ta bilder med min systemkamera :).


skriver mer sedan :)

Av superkatten - 8 augusti 2012 14:26

hejsan hejsan alla!


Jag uppdaterade ju lite igår så jag tänkte också updatera vad jag har köpt för saker medan jag inte har bloggat.


     


     

                              En hårmascara ifrån Åhlens: kostade 129:-


     

                       en jacka ifrån Monki som var på rea kostade 200:-


   

                      en bikini från Lindex som var på höstrean kostade 90:-


    

                            ett sommarlinne rfån H&M kostade 99:-


   

                            väska från Monki kostade 100:-


         :)

          

Av superkatten - 7 augusti 2012 20:27

Hejsan allesammans!


Jag blev så gld helt nyss för mitt nätverk har inte funkat på hela jätte många dagar och sedan bara poof så funkar det. Jag blev helt underbart glad ska alla veta. Men men.. Idag har jag och klara varit och choppat på stan. Hon köpte strumpor och jag köpte en bikini på höstrean och en tröja eller linne typ.

Nu kanske alla undrar vad jag ska ha en bikini till ni på hösten för då kan man ju inte bada (kallt). Det började med att jag åkte med emma till vännesbadet sedan glömde jag min U.S.A bikini där. Och på lördag ska jag på läger i en vecka och där brukar man ju bada. Och som säkert alla vet så har jag inte bloggat på länge så ni vet ju inget vad jag har gjort för jag har varit borta nestan hela tiden. Men nu ska jag nog skriva ett inlägg med bilder på allt nytt jag har fått och köpt.


:)

Presentation


Hej hej !
Jag är en 14 årig tjej som skriver om min vardag och lite sådant jag känner för :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

hur länge dushar du ungefär?
 5 min
 10 min
 15 min
 20-30 min
 30-45 min
 1 h
 mer ....
 mindre....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards