superkatten

Alla inlägg under juni 2012

Av superkatten - 30 juni 2012 17:27

Hejsan alla som läser detta!


Nu sitter jag hemma på rummet och jag känner mig bara så himmla glad. Jag kom hem från fantasy lägret på norrbyskär för typ en halvtimme sedan. Nu är jag vell lite trött och så men jag låvar att skriva mera om detta sedan okok. byye

Av superkatten - 23 juni 2012 16:08

Hejsan hejsan allasom läser detta!


Just nu är det jätte fint vädet ute och jag sitter i solen och målar naglarna :). Det blev gele naglar med french tip. Ska bara vänta på att det ska torka skriver sedan.

Av superkatten - 23 juni 2012 13:09

Hejsan hejsan alla bloggläsare!


Idag är sissta dagen hemma innan jag åker på läger så att alla vet det. Nu har jag just dursat och funderar på att gra mina naglar om ni vet vad det är eftersom min är så otroligt mjuka. Dock ska jag nog inte ha de så långa den här gången eftersom att det inte är så praktiskt när man ska vara ute i skogen mm. Jag kommer inte heller kunna skriva blogginlägg när jag ä borta (sadness). Men det kommer nog många efter att jag kommit hem infrån norrbyskär. Nu ska jag nog gå och fixa med det sissta men skriver mer sedan, byee :).

Av superkatten - 22 juni 2012 20:14

Hejsan hejsan alla!


Nuhar jag varit ute och tagit kort på lite saker som jag hittade :).  

Ett fint litet bii som satt på våra eppelträd

frågan är hur denna boll har hamnat på våran gård för det är då inte våran inte

 

vindruvor hoppas bara att vi får några


hoppas ni gillade bilderna :) Kram 

Av superkatten - 22 juni 2012 19:57

Hejsan hejsan alla som läser detta!


Idag har jag bara varit hemma och typ ritat chillat och sett på TV. Gemmfört med vissa andra som dansat runt midsommarstång och sådant man brukar göra på denna dag. Annars ska jag vell se om jag kan packa något mer typ. orkar inte skriva mera just nu kan hända att det kommer fler inlägg idag :)


Byee


Av superkatten - 22 juni 2012 13:44

Hejsan hejsan alla läsare på blggen!


Idag har jag bara varit hemma och dursat och städat eftersom jag åker på läger om två dagar. Då vill jag slippa städa när jag kommer hem :). Ska sedan ut och ta lite sommar bilder eftersom att det är midsommar ju. skriver mera om en stund då jag är klar med allts tädande.

Av superkatten - 21 juni 2012 11:31

Hejsan hejsan alla glada bloggläsare!


Idag klev jag upp tidigt för att ka till emma och äta frukost kl 10 eller något sådant. Vi åt i alla fall macka och någon dricka jummi. Sedan gick vi hem till mig och skulle presis gå in när vi såg en död fågel vi blev typ rädda eller något. Sedan sprang vi till skogen och hämtade 2 pinnar för att ta bort fågeln med sedan lade vi den på våran djurgrav.


                                  R.I.P kära döda fågel vila i frid   


Av superkatten - 20 juni 2012 20:24

Hejsan alla läsare!


Idag har jag varit med emma :) och vi hoppade studsmatta och jag lärde mig att göra knä volt ( superstolt jää). thats asum. Nu sitter vi här i mitt rum och chattar med människor :). Jag råkade visst klia på min mage :D. Nu ska vi testa hängmattan så jag skriver mera sedan.


Presentation


Hej hej !
Jag är en 14 årig tjej som skriver om min vardag och lite sådant jag känner för :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

hur länge dushar du ungefär?
 5 min
 10 min
 15 min
 20-30 min
 30-45 min
 1 h
 mer ....
 mindre....

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards