superkatten

Alla inlägg under juli 2012

Av superkatten - 14 juli 2012 17:30

Hejsan hejsan alla!


Idag ska klara sova över hos mig och vi ska tjocka till oss med lite chips och godis. Pappa ska på dans på någon loge så det blir bara jag klara och mamma hemma. Annars ska vi väl se film i kväll och göra massa roliga saker och ta kort för bloggen. Eller något. I morgon ska jag ha en loppis med klara på badstranden. Cafeet kommer vara öppet och det kommer vara många fler än vi där också som har loppis. vi kommer att sälja kläder storlek 134-140 och 146-152 och 158-164. sedan säljer vi random prylar och gamla leksaker. Kom gärna förbi och kolla.


skriver mera sedan Kram :)

Av superkatten - 12 juli 2012 20:03

hejsan hejsan alla nyfikna!


Igår kom min kompis alma hit och såv över. Vi hade köpt muma på affäären då, två pringels rör :D. sedan såg vi mulan 1 och 2. Vi var vakna till klockan 1 då mamma och pappa kom hem. Annars har vi suttit och ritat och det blev ass fint. Idag åkte hon hem men innan det gick vi på stanoch det var kul.

Av superkatten - 9 juli 2012 17:31

Hejsan Hejsan!


Idag har jag varit vid havet och baat med en kompis. Det var jätte kul och vi kom dit vid tolv dock skulle jag ha tagit med kameran men jag glömde de :/. skriver mera sedan  

Av superkatten - 7 juli 2012 21:33

hejsan hejsan alla!


Nu har mitt rum nästan blivit klart och jag tycker att det blev jätte fint. På bilderna är det dock lite mörkt och man serinte att det är glansigt från vissa perspektiv men det är det i alla fall :). Här kommer några bilder på hur det ser ut.


  

   ... som man ser så är det alltså inga möbler i mitt rum än uton ett tråkigt skrivbord som vi ändå         kommer att måla om innan jag flyttar in i rummet så jag tog inte nå kort på det


  

     

   smiley face :D hoppas att ni tyckte om bilderna  

Av superkatten - 7 juli 2012 20:57

Hejsan hejsan alla på bloggen!


Har just kommit hem ifrån min kompis Klara där jag såv från igår till idag. Nu sitter jag bara här i en fotölj och myser men jag kan beretta om vad vi gjorde. Jag vaknade jätte tidigt och fick äta frukost och lunch. Sedan åkte jag till klara och kom fram typ 12 eller något. Då åkte vi till någon sjö (vestervik tror jag) och badade med några kompisar.  Men nu orkar jag inte beretta mer om det så jag kan ju säga att mitt rum har blivit klart nu i alla fall :). Jag ska ta ett kort på rummet och lägga ut på bloggen om ett tag så det är bara att vänta och se om ni har blivit intresserade av det.


smily face :D

Av superkatten - 2 juli 2012 13:01

Hejsan hejsan bloggen!


Idag är det mammas födelsedag oh jag ska snart gå och baka något men innan det ska jag bara skriva lite. Gu vad jag gillar födelsedagar då får man ju om man fyller år själv presenter och massa annat. Och om man far på kalas då får man j massa mumma som kakor tårta och allt annat skit :D. Ska nu fortsätta att städa till kalaset :D.

Presentation


Hej hej !
Jag är en 14 årig tjej som skriver om min vardag och lite sådant jag känner för :D

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

hur länge dushar du ungefär?
 5 min
 10 min
 15 min
 20-30 min
 30-45 min
 1 h
 mer ....
 mindre....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards